Reklamationsret
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Der er som udgangspunkt 2 måneders reklamationsret på produktet, under forudsætning af at varerne er opbevaret forsvarligt ifht. fugt mm.
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Træpillgrossisten GmbH skal afgives snarest muligt efter levering, senest 2 måneder fra man har konstateret fejlen / manglen efter modtagelsen.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Træpillegrossisten GmbH
Gewerbepark 28
24983 Handewitt
Email: Bent@traepillegrossisten.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Træpillegrossisten har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.